Fitness STYLEWieliczka.

Aktywna Mama

Gimnastyka dla kobiet w ciąży!


Z myślą o przyszłych mamach przygotowaliśmy ofertę zajęć fitness, które umożliwiają prowadzenie aktywnego trybu życia również w ciąży a dodatkowo pomagają lepiej przygotować do porodu.

Aktywna mama to specjalistyczne zajęcia dla przyszłych mam, których intensywność oraz poziom trudności dostosowany jest specjalnie do każdego trymestru ciąży. Odpowiednio dobrane techniki wzmacniające, rozciągające, oddechowe, a także podnoszące próg czucia własnego ciała pomogą w przygotowaniu do porodu. W czasie zajęć wykorzystywane są techniki relaksacyjne, wybrane ćwiczenia pilates i ćwiczenia z piłką. Zajęcia zalecane są paniom już aktywnym jak i tym, które chcą dopiero zacząć ćwiczenia.

Aktywność fizycna poprawia samopoczucie i zdrowie kobiet ciężarnych.
Nie bój się ćwiczyć w ciązy.
Kazda przyszła mama przed przystąpieniem do zajęc powinna wcześniej skonsultować się ze zwoim lekarzem ginekologiem i zapytać o możliwość przystąpienia do zajęc.
Wykonywanie ćwiczeń w ciąży ma pozytywny wpływ na organizm, ponieważ:
  • - zapobiega i zmniejsza już istniejące obrzęki,
  • - zapobiega powstawaniu żylaków oraz zwiększa powrót żylny krwi,
  • - powoduje wzrost pojemności życiowej płuc,
  • - przeciwdziała zaparciom,
  • - utrzymuje prawidłową filtrację nerek,
  • - zwiększa zakres ruchomości kręgosłupa oraz wszystkich stawów,
  • - uelastycznia i rozciąga mięśnie dna miednicy i powłok brzusznych,
  • - poprawia samopoczucie i przyczynia się do znacznego ułatwienia porodu.

  • Ćwiczenia należy wykonywać systematycznie przez cały okres ciąży – oczywiście, jeżeli lekarz prowadzący nie widzi żadnych przeciwwskazań. Jeśli nie ma przeciwwskazań do ćwiczeń, przyszła mama może, a wręcz powinna, regularnie podejmować aktywność fizyczną. Systematyczny, umiarkowanie intensywny wysiłek ma bowiem ogromne znaczenie dla zdrowia jej oraz dziecka. Systematyczne ćwiczenia wzmacniające wpływają nie tylko na poprawę wytrzymałości fizycznej kobiety, zapobiegają obrzękom i zwiększają zakres ruchomości kręgosłupa, lecz także ułatwiają poród. Proponowane ćwiczenia rozluźniające i oddechowe korzystnie wpływają na układ krążenia i poprawiają wydolność oddechową. Wszystkie ćwiczenia fizyczne powodują wzrost poziomu endorfin we krwi, dlatego kobiety, które nie rezygnują z aktywności, czują się szczęśliwsze i łatwiej akceptują swoją nową sylwetkę.

    Zachęcamy i zapraszamy!

Ciało i dusza

Bezpieczna gimnastyka dla kobiet w ciąży

pilates fitness wieliczka pilates fitness wieliczka pilates fitness wieliczka

To szczególny okres w życiu kobiety, który wymaga od niej bardzo dobrej formy fizycznej.
W przypadku dodatkowych pytań, zachęcamy do kontaktu telefonicznego, bezpośrednio u prowadzącej. Monika: 790 644 839