Fitness STYLEWieliczka.

Zajęcia CrossFitness

Czyli trening funkcjonalny - Cross Fitness w naszym klubie już od 7 września.


Proponowane zajęcia opierają się na treningu siłowym, kondycyjnym i ogólnorozwojowym. Trening funkcjonalny składa się z intensywnych ćwiczeń, które wszechstronnie wzmacniają mięśnie - jednak bez ich nadmiernej rozbudowy.
Polega na imitowaniu ruchów, które wykonujemy na co dzień przy zwykłych czynnościach, ale w szybszym tempie i z wieloma powtórzeniami. Poprawia sprawność, koordynację i pamięć ruchową, wytrzymałość mięśniową, kondycję, gibkość, zwinność, szybkość reakcji ciała.

Lekcja Cross Fitness zaczyna się od całościowej intensywnej rozgrzewki (w formie ćwiczeń kardio, rozciągania dynamicznego, ćwiczeń koordynacyjnych, zabaw ruchowych), następnie stopniowo pojawiają się coraz bardziej złożone ćwiczenia wzmacniające. Na każdych zajęciach będziemy również pracować nad doskonaleniem techniki każdego z pojedynczych ćwiczeń. Instruktor zwróci szczególną uwagę na ćwiczenia stabilizujące, wzmacniające często zaniedbywane przez nas mięśnie głębokie. gosłupa. Główną częścią treningu będzie tzw. "workout" czyli kilkuminutowy zestaw ćwiczeń wykonany w maksymalnym tempie, w określonej konfiguracji.

Każde ćwiczenie jest skalowalne, co oznacza, że niezależnie od poziomu zaawansowania każdy jest w stanie wykonać taki workout. Pracujemy wykorzystując masę własnego ciała, ale w ramach urozmaicenia będziemy wykorzystywać również sprzęt (gumy, piłki, kettle, ciężarki). Na koniec zajęć przewidziany jest blok ćwiczeń rozciągających i uspokajających całe ciało po intensywnym wysiłku. Stretching z elementami jogi i mobility zagwarantuje, że mięśnie, które pracowały podczas sesji treningowej pozostaną rozluźnione, a osoba ćwicząca będzie powiększała swoje zakresy jeżeli chodzi o rozciągnięcie i mobilność całego ciała.

POZIOM TRUDNOŚCI - MIESZANY

Nowa Instrutorka

Instruktorka Cross Fitness - Kasia Baran

Kasia Baran cross fitness wieliczka

Zawodowa aktorka i tancerka, od 4 lat zajmująca się treningiem siłowym y Crossfit. Ze względu na swój zawód interesuje się żywieniem, dietetyką, fizjologią ciała. Cały czas pozostaje w ruchu, a swoje umiejętności wykorzystuje w prowadzeniu zajęć. Ma zdolność zauważania nawet małych błędów wśród osób ćwiczących, poprawiania ich i tłumaczenia techniki w przystępny sposób -niezależnie od poziomu zaawansowania danej osoby. Dzięki wykształceniu aktorskiemu powadzi zajęcia w sposób pewny, wesoły, merytoryczny i charyzmatyczny.